Tågluff 2018 - Dag 18: Nice
 
Då var det dags för hemresedagen. Jag började morgonen med att gå och köpa en islatte på Starbucks efter att en roommate tipsat att de öppnar tidigt och låg nära. 
 
 
Sen gick jag ner till stranden med det som blivit över från gårdagen; en baguette och en karamellpudding. Jag satt där i några timmar. Passade på att sola lite, värma mig lite och bara chilla i Frankrike för sista gången den här sommaren.
 
 
Mitt tåg skulle gå vid tretton, så vid elva tåg jag mitt pick och pack och promenerade längs vattnet hela vägen till flygplatsen. Det tog lite över en timme, vilket kändes bra efter den stora frukosten. Väl på flyget så fick jag sitta längst fram för första gången vilket var skönt! Senare på eftermiddagen landade jag på Arlanda där pappa hämtade upp mig och så var den här resan slut!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress