Den senaste månaden
 
Jag ber om ursäkt att den sista månaden varit så tyst. Jag har helt enkelt varken haft tid eller ork att blogga. Men här kommer ett inlägg med vad jag gjort under tiden. 
 
Från mitt fönster har jag de finaste solnedgångarna och jag har gått och blivit hundvakt två förmiddagar i veckan.
 
 
Gilda har varit på besök ett flertal gånger. Vi har druckit goda drinkar, ätit middagar, snacks och bara hängt.
 
 
En kväll mötte jag upp Fredrik och vi tog en promenad bort till Frihamnen och tillbaka. Solnedgången över Göteborg var magisk.
 
 
Med mina nya klasskamrater har vi hängt i min lägenhet och varit med på de olika kick off evenemangen, en av dem som var Bar Wars.
 
 
Åkte upp till Stockholm en söndag för att gå till doktorn på måndagen. Spenderade endast ett dygn där uppe men fick med mig lite mat ner.
 
 
Jag har gått på massor med promenader med hunden och i vissa delar av staden har hösten börjat komma.
 
 
En onsdag efter skolan åkte jag, Ameera och Ludvig från klassen till Haket där det väntades karaoke med en helt bunt från software engineering.
 
 
En annan dag efter skolan drog jag, Ameera och Leo och fikade på Viktors Kaffe. Där hade de storodling på avocados.
 
 
I lördags var det finalsitting med alla nollor. Det var bara jag, Ameera, Leo, Jonathan och Markus från vår klass men det var kul (och gott) ändå. Efter det drog några av oss vidare till Trädgårn där jag lärde känna fler från andra klasser. Nollningen är nu över så vi är nu ettor och jag ska satsa på att aspa.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress