30 hours with Emily
 
I slutet av oktober kom Emily hit och hälsade på! Hon stannade bara torsdag - fredag men det var mysigt ändå. Först mötte jag upp henne vid centralstationen. Vi tog färjan över, lämnade hennes saker hos mig och gick och åt lunch på Lindholmen. Jag var tvungen att ha en presentation i skolan vid tre så jag passade på att visa min skola och mina kompisar.
 
 
Sedan gick vi hem till mig och drack en flaska vin, lyssnade på musik och pratade om allt vi missat under dessa månader isär.
 
 
När vinet var slut tog vi färjan över till fastlandet och gick till Pinchos. Vi började med att beställa in deras drinkar. Först en orange och sedan en blå. Båda var otroligt goda. Vi köpte även lite tilltugg som också var supergott.
 
 
Dagen efter tog vi bussen in till Domkyrkan för att äta frukost på Le Pain Francais.
 
 
Efteråt promenerade vi runt hela Göteborg i det höstiga vädret och tog massor med bilder. Vid halv tre lämnade jag av henne vid flygbussen och begav mig hemåt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress