Vernissage 9 juni
 
De tre senaste dagarna har varit riktigt intensiva. Min bror och pappa har varit här och jag har haft min examensutställningsvernissage. I torsdags morgon var jag i skolan klockan åtta för att måla en karta på väggen. På eftermiddagen landade pappa och Alex och vi gick och åt sen lunch/tidig middag på the Diner i Spitalfields.
 
 
Några timmar senare var vi i min skola för att titta på min utställning. Förutom dessa två kom även Lucia, Marta och Léa förbi vilket var trevligt. Drack lite vin och cider och snackade om min konst. Jag är så stolt över mig själv. Tre år klara och ett välgjort projekt till slututställningen.
 
 
Efter det gick jag och Emily för att ta varsin drink på Barrio för att fira att det är slut nu. Hade glömt både betalkort och id men fick komma in ändå. Såg väl trustworthy ut när jag sa att jag var tjugotvå hahah.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress