Maj genom instagram
 
Månaden som brukar vara min favorit är över och den började med att jag och Ray gick på promenad längs Thamsen till Embankment Gardens där det blommade för fullt. // Gick till Somerset House och tittade på den årliga utställningen Sony World Photography Awards.
 
 
Ännu en bild jag gillade från Somerset House. // Det var varmt och jag gick till Victoria Park med en bok och läste under de rosa träden.
 
 
En lördag gick jag in till St James's Park och hade lunchpicnic med Yiseul. Hon tog med sig bubbel. // En annan dag gick jag till Victoria Park och läste på exakt samma plats som några dagar tidigare.
 
 
Köpte en klocka till mig själv. // Min avocadoplanta hade växt sig till cirka femton centimeter. Proud mom.
 
 
Gick till Victoria Park igen (maj har bjudit på så strålande väder att man måste hänga i parker) med mina flatmates där vi hade picnic. // När det var Eurovision lagade jag svenska köttbullar till mina flatmates.
 
 
Åt frukost med Emily på Grounded vid Aldgate East. Så gott kaffe. // En dag var det en vecka kvar till min sista deadline, or so I thought, så jag tog en bild på mig själv.
 
 
En måndag tittade jag på utomhusbio med Lucia. Vi såg Star Wars: A New Hope. // Solen gick vackert ner över taken.
 
 
Léa firade sin födelsedag med att bjuda oss andra på middag bestående av olika plockmat och en brownie till efterrätt. // Satte upp mina bilder i skolan för assessment och degree show.
 
 
Marta lagade norsk middag en kväll. // Jag lämnade in mina sista papper och var klar med min kandidatexamen. // Firade det med Emily samma kväll med att äta pizza på Pizza East i Shoreditch. Så god pizza men var ärligt talat missnöjd med att de serverade prosecco i ett vattenglas. Glaset är väl ändå typ 40% av upplevelsen?
Jossan

Otroligt fina bilder! Ser så himla härligt ut! :D

Svar: Tack! :D
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress