Fredag 10 juni
 
Fredagen började med att vi satte oss på Costa runt hörnet till hotellet där vi tog varsin toast, dryck och den här chokladrullsbakelsen. För mig blev det en latte. Jag hade vaknat upp med ont i bröstet, vilket fortsatte hela dagen.
 
 
Efter en sväng tillbakat till hotellet där vi vilade lite tog vi bussen in till Trafalgar Square där Alex ville klappa lejonen och pappa gå på National Gallery. Vi köpte med oss doughnuts och lunch och satte oss sedan i St James's Park där de förberedde för drottningens födelsedagsfirande.
 
 
På kvällen gick vi till Madison's där jag hade bokat ett bord. Vi gick förbi hela kön till hissen för att ställa oss i VIP-kön och åka upp direkt till takbaren. Egentligen har de en policy att man inte får ha lediga skor, men jag fick komma in ändå, och detta är andra gången. 
 
 
Jag beställde in en anksallad och den var så himla god. De andra var också väldigt nöjda över sina måltider. Då jag precis tagit en verktablett kunde jag tyvärr inte dricka alkohol. Att få dricka prosecco till den här middagen hade jag taggat över så länge.
 
 
Efterrätten var gudomlig med olika saker som smakade passionsfrukt. Kan ärligt talat gå dit igen bara för att få äta den här.
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Vad fint med klädpolicy, jag respekterar sådant :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress