Den sista helgen
 
Klockan elva på lördag morgon tog jag mina väskor, gav tillbaka nycklarna och rullade iväg till Emilys lägenhet. Efter en tur till biografen där vi såg Me Before You och ett besök i skolan där vi tog hem våra bilder, så gick vi till Nando's där jag åt detta.
 
 
Sen gick vi tillbaka hem, drack vin och gjorde oss i ordning för kvällens utgång. En sista gång, på ett tag, i Shoreditch. Drack mig full på prosecco och fick varsin gratis shot av bartendern.
 
 
Morgonen efter gick vi till Le Pain Quotidien vid St Pauls och åt megafrukost bestående av latte, juice, bröd, croissant och olika sylt och andra pålägg.
 
 
Tog sedan en tre timmars promenad längs floden en sista gång. Vi hade tur och fick strålande sol. Tyvärr gjorde det att jag brände mig.
 
 
Nu sitter jag på flygplatsen och väntar på boarding om cirka en timme. Har ätit middag och tänkte även beställa in en kaffe.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress