Alex student
 
Jag är hemma i Stockholm och det är helt jäkla underbart. Solen skiner, det är varmt, jag är med mina favoritmänniskor och det är festligheter. Idag var det dags för det jag kom hit för: Alex student från Danderyds gymnasium. Vid ett sprang de ut och vi såg Alex långt innan han hittade oss.
 
 
Min favoritbild. Så gullig ♥ pappa och bror. Känslorna i de bådas uttryck är så genuina och fina.
 
 
Den minsta, som nu blivit mycket längre än mig, vars tur det är om fyra år.
 
 
Att jag är så kort??? Tror aldrig det och så tar någon en syskonbild och jag ba whut???
 
 
Okej men ärligt. Det finns bara en plats i Sverige där en student åker helikopter från utspringet: Danderyd.
 
 
Alla flak från gymnasiet åkte förbi vårt hus och så fort vi hörde lastbilarnas tutande sprang vi ner för att vinka till en öldränkt Alex och hans klass.
 
 
Nere på gården dukade vi upp massa mat och dryck innan gästerna droppade in.
 
 
Skumpa ♥
 
 
Och smörgåstårta ♥
 
 
Patrik, mamma och mormor hade jobbat hela förmiddagen med den här tårtan och visst blev den nice. Så gulligt att ha en bild på studenten i mitten.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress