Göteborg - Skåne - Göteborg
 
Hej! Det var ett tag sedan. Närmare bestämt en månad sedan. Har rest runt massor och inte mått särskilt bra så tog en paus från allt. Tänkte visa vad jag hade för mig femte till trettonde juli. Den femte tog jag tåget ner till Göteborg där jag mötte upp Gilda. Vi fikade, såg på bio och åt en otrolig nachotallrik.
 
 
Den sjunde tog jag bussen ut till landet där jag åt pizza med killarna, såg på när de fiskade och åkte till Skärhamn där vi tittade på Disneyutställningen och åt glass.
 
 
Vi firade även några födelsedagar med släkten och åt bageribakad prinsesstårta för första gången. På kvällen grillade jag jag gjorde den bästa salladen.
 
 
Den elfte åkte vi ner till Ängelholm. Första dagen åkte jag och pappa ner till stranden där det inte var badväder.
 
 
Dagen efter tog vi bilen till Helsingborg tillsammans med Josse och vi jagade det fina vädret. Upp längs kusten tillbaka till Ängelholm. När vi åt korv och glass på en mack fick jag även mitt antagningbesked och jag kom in på mitt första val!
 
 
Åt lunch med Josse och catchade upp innan vi på kvällen åkte upp till stugan i Göteborg igen.
 
 
Dagen efter gick vi på Liseberg. Bröderna sprang runt och åkte allt medan jag och pappa tog det mer lugn och gick mest runt. När vi vaknade morgonen efter tog vi bilen upp till Stockholm igen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress