Första dagen i London
 
Då har det gått ytterligare ett tag sedan förra inlägget, men den här gången har jag massor att visa. Jag har varit i London, tagit examen, åkt på roadtrip och flyttat in i min nya lägenhet i Göteborg. Den tjugosjätte tog jag ett tidigt morgonflyg till London för att spendera en dag med Emily innan familjen kom dagen efter.
 
 
Vi gick på promenad, åt god middag och tog en kvällsdrink medan vi pratade om allt nytt som hänt under månaden isär. Det var så konstigt att vara tillbaka men så skönt. London känns mer som där jag ska vara än Stockholm även fast jag älskar Stockholm så. Min familj landade inte förrän åtta dagen efter så jag spenderade onsdagen med Raana. Så fint att hinna träffa henne också.
 
Märta

Jag skulle gärna åka en sväng till London! :-) Vad fina bilder.

Miss Baby Peaches

London är fantastiskt! Jag känner mig också mer hemma i London än i Sthlm!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress