Tomten i Paris

Nu på vinterhalvåret då det bara är ljust mellan elva och ett-halv två så blir det att just den tiden får man passa på att fota. I alla fall om man vill använda det naturliga ljuset som jag måste när jag tar sådana här bilder. Inte något speciellt med motiven. Jag kände bara för att fota lite random saker. Har även tagit bilder på andra saker, men man behöver ju inte visa allt på en gång.

Detta är ett tidinställt inlägg eftersom jag inte har internet, men jag är i alla fall i Marieholm i Skåne nu.
Anonym

muuu på dig som tagit paus från fb... -.- gaaaaaaaaah vet inte vart jag ska ta vägen.. :s tror ja flippar snart -.- have some issues here xD

det handlar om min så kallade "stalker"........... hittade lite smått oroande saker i hans blogg :SSS



kolla bara länken... och kommentarerna .....



http://jsulo.blogg.se/2010/december/ojojoj.html#comment

Astrid

men gud vilken snygg bild! hur kom du på idén att göra en ministudio?

ditt lilla smartass!! ;D

snart ses vi! :D <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress