Nyinflyttad
 
Jag har nu äntligen fått ordning på nästan allt. Det fattas bara ett duschdraperi som jag ska plocka upp från Åhlens imorgon. När det är gjort tänkte jag fota och visa er hur det har blivit, men vi börjar med före bilderna. Så det såg ut när jag flyttade in. Jag bor på femte våningen och min utsikt ser ut sådär.
 
 
Man kommer in i hallen där köket även är och till höger om bilden är dörren till badrummet.
 
 
Och det här är själva rummet. Jag har en sovalkov där nu en 120-säng står och ett köksbord längs den andra väggen och jag är mycket nöjd med det. Tyvärr har jag ingen balkong men jag har i alla fall en fransk balkong.
 
Kattis

Ser riktigt fint ut...stor ut att kunna bli mysigt när det är möblerat!☺

Kattis

Ser ut att vara en mysig lägenhet...ser nog ännu bättre ut med möbler i!☺

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress