September genom instagram
 
September är slut om några timmar, så tänkte ta en repetition på hur årets första höstmånad sett ut. Jag var fortfarande i Sverige och september välkomnade oss med regn, en hel vecka med regn och kyla. // Men vi fick några fina dagar och en dag gick jag och en annan runt på söder och fick se en fin utsikt över Kungsholmen. Stockholm är så vackert. // En kväll träffade jag Becca, för sista gången i år. Vi skulle till Strandbistron men de stängde då så vi gick vidare till Vau De Ville där jag drack bubbel och Becca latte.
 
 
Tog en selfie. // Vaknade tidigt en morgon och fick beskåda en fin dimma över Danderyd. // Åkte sedan till Dalarna min sista helg i Sverige där de gjorde sockerbitar av höet.
 
 
Under de sista dagarna i Sverige gjorde jag en god kantarellmacka som smakade höst. // Drog vidare till London med mamma där vi bodde på ett budgethotell men vi hade så fin utsikt att det inte gjorde något. // Några dagar senare flyttade jag in i min nya lägenhet och jag kunde inte vara nöjdare. Både med rummet och flatmatesen.
 
 
Den sista dagen som mamma befann sig i London åt vi hamburgare på Byron Proper Burgers. // Tog den första löpturen i London ner till Tower Bridge. Så magiskt att kunna springa ner till mitt favoritställe. // Kände mig konstnärlig och tog en lite annorlunda selfie.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress