November genom instagram
 
Novermber började riktigt dimmigt. // Jag gick och fikade på Hej Coffee med Rana och hennes lilltjej. // Passade på att fota selfies med mitt långa hår.
 
 
Den sjunde november var det Bonfire night fireworks i Victoria Park. // Klippte kort med knivskarp rak hårlinje. // Gick till the Alchemist vid Liverpool Street och drack drinkar med Léa.
 
 
Den fjortonde gick jag och Léa till Trafalgar Square, jag för att visa min respekt och Léa för att dela sorgen med sina landsmän. // En dag gick vi till the British Museum och tittade på Alice In Wonderland-utställningen. // Senare samma dag var vi i Covent Garden och såg all julbelysning.
 
 
Gjorde massor med research om landskap till min avhandling och kom över gamla målningar av Caspar David Friedrich och blev förälskad. // Saknade vintern så målade ett snölandskap. Den är inte klar, men får ta upp målandet när jag har tid för jag är sååå längsam.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress