Utgång med Anna och Matilda
 
Jag och mina två partypinglor träffades igår upp hos mig för att förfesta och snacka om allt sen sist (det var två år sedan vi alla var tillsammans så vi hade mycket att prata om). Både Anna och Matilda är på väg tillbaka till Stockholm vilket jag tycker är superkul! Matilda är här under sommaren och Anna flyttar tillbaka i augusti.
 
 
Vi sprang i regnet till tunnelbanan och åkte till t-centralen för att gå till Panama Francis, "nya" sommar!. Det var typ ingen där, men vi dansade loss ändå. Vi går nog dock aldrig dit igen. Men vi hade en superkul natt!
 
 
Alltså mitt fina Stockholm ♥. Älskar att det är ljust även på natten. Långa dagar och ljusa nätter.
 
 
Vi stannade inte på klubben för länge utan gick sedan till donken där jag inte varit på typ ett år, om inte mer. Köpte två cheeseburgare och hängde ett tag innan jag tog t-banan norrut själv.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress