Summering av året 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till New York.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? USA.

6. Är det något du saknade år 2012 som du vill ha år 2013? Större framgång inom fotografin.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid minnas, och varför? 13 juli då jag fick reda på att jag fått ett sommarjobb som började måndagen efter. Tjänade 8640 kr på de tre veckorna.

8. Vad var din största framgång i år? Gick med i Nätverket Danderyds Konsthall och har planerat en fotoutställning som ska ta plats i januari nästa år.

9. Största misstaget? Oh God, säger det helst inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har vart sjuk några gånger ja.

11. Bästa köpet? Macbook Pro Retina 13" på julafton.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Macbook, 14.800 kr.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag har fått flyga så många gånger i år!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2012? Darin's låtar.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen. 

19. Blev du kär i år? Well, kind of...

20. Favoritprogram på TV? Stargate, för alltid.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, men träffat folk jag inte gillar.

22. Bästa boken du läste i år? A Game of Thrones.

23. Största musikaliska upptäckten? Egenligen upptäckte jag honom inte i år, men jag återupptäckte honom: Darin.

24. Något du önskade dig och fick? Jag fick allt jag önskade mig.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nope.

26. Årets bästa film? The Rite.

27. Vad gjorde du på din födelsedag? Gick och åt middag på Friday's med familjen.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En resa till Italien.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Mer classy än föregående år.

30. Vad fick dig att må bra? Mig själv.

31. Vilken kändis var du mest sugen på? Colin O'donoghue.

32. Vem saknade du? Om man kan sakna folk man inte träffat i verkligheten så har jag saknat vissa människor från tumblr.

33. De bästa nya människorna du träffade? Mina underbara vänner från tumblr och twitter.

34. Citera en sångtext som summerar ditt år: It’s taken me across the universe
You were there when I was hurtful
And suddenly, one day you left this world
Now I’m lost, on my own, it’s over
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress