Tågluff 2018 - Dag 6 : Resa till Zell am See
 
Då var det dags att åka vidare och jag tog en frukost på Costa. Älskade islatte som gav mig liv i värmen.
 
 
Budapest har ett antal centralstationer så den jag åkte från var inte samma som den jag kom fram med, vilket betydde att jag fick ta mig från väst till öst dagen jag skulle ta tåget till Österrike.
 
 
Jag var tvungen att boka en sittplats på det här tåget, men det kostade bara 3 euro, och det var definitivt det fräshaste tåget hitills.
 
 
Bergen swishade förbi utanför tågfönstret mellan Salzburg och Zell am See.
 
 
Zell am See förblir den sötaste byn/staden på den här resan och jag är riktigt glad jag valde att komma hit (även fast allt var svindyrt).
 
 
Alla mataffärer var stängda när jag kom så det fick bli takeaway pizza på hotellrummet.
 
 
Utsikten från mitt rum med egen balkong!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress