Mitt skolprojekt
 
Det är inte långt kvar till inlämning och utställning. I måndags lämnade jag in mitt artist statement, nästa måndag ska all research under året in och månaden efter - hela projektet. Idag börjar målningen av studion och på måndag ska vi börja installera våra verk. Det ska bli så himla skönt att bli klar, vilket antagligen kommer bli någon dag nästa vecka. Sen är det dags för assessment och då tar jag en helg i Stockholm för att fira min brors student för att sedan komma tillbaka hit. Då ska jag bara ta bort allt som inte ska finnas på utställningen. Sen, den nionde, då är det vernissage.
 
Jag satte upp alla mina bilder på väggen i mitt rum bara för att se hur den slutgiltliga presentationen kommer se ut, och jag är så nöjd.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress