Kvällstankar
Vet ni vad som suger? Jo att jag inte klarar av stressen från skolan, men så fort allt är över och jag nu pretty much bara sitter här och väntar till den 31 maj för att påbörja de sista delarna så får jag ångest av rastlösheten. Som att mitt liv förlorat mening. Det roligaste nu är sims, vilket jag bara klara av att spela cirka en timme per dag innan det blir tråkigt, och att äta mat. Jag har till och med packat klart resväskan jag ska ta hem den andra juni. Det enda jag vill göra nu är att sitta på soliga uteserveringar och dricka vin med min bästis här. Jag är slutkörd och ostimulerad och den kombinationen är sämst. 
 
Jag ser fram emot min resa till Stockholm den andra juni, för då är jag klar med allt skolarbete och kan slappna av och fokusera på annat, men jag är nervös inför den nittonde, då resa nummer två till Stockholm inträffar. Då allt är slut. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress