April genom instagram
 
Månaden började med att jag köpte blommor på Tesco för £1. // Några dagar senare åt jag pre-dissertation-writing-frukost med Emily på Le Pain Quotidien i Covent Garden. // Tog en selfie.
 
 
Jag hade väntat på att de vita blommorna på träden utanför mitt hus skulle slå ut, och när de väl gjorde det gick jag ut och fotade i det fina vädret. // När jag gick och handlade en dag såg jag en snygg vägg. // Gick till the Photographers' Gallery en dag och såg det här coola verket.
 
 
Samma dag fast på kvällen drack jag drinkar på Madison's rooftop bar med Yiseul och Marco. // Såg ut som en kvinnlig Steve Jobs en dag. // Tvättade kläder och pga en enda superrosa tröja såg hela tvätten ut att vara rosa.
 
 
Efter ännu en galleridag tog jag buss 26 hem och satt som vanligt längst fram på andra våningen. // Mådde dåligt en kväll så gick en promenad med Emily över Millenium Bridge. // Malika fyllde år och jag tog en bild på mig själv.
 
 
Träffade upp Emily en solig morgon vid St Paul's där vi åt frukost på Le Pain Quotidien. // Efter frukosten gick vi till Tate Modern och tittade på konst. // På väg till affären en annan dag lös solen fint genom ett träd i parken och jag var tvungen att ta en bild.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress