Pluggdag
 
Jag har fortfarande påsklov men idag öppnade skolans bibliotek igen så jag gick dit för att skriva ut min bok på vanligt papper och för att göra mer research till min avhandling. Jag fick tillbaka feedback på mitt utkast nu i helgen så det var dags att göra lite ändringar och lägga till saker. Reserverade tre böcker och läste böcker online om nazisternas tankar om miljön. När skolans brandalarm gick igång vid tretiden kände jag att det var dags att gå hem där jag fortsatte läsandet och satte ihop utskrifterna till en bok. Kom även på att jag har högskoleprov om cirka tio dagar så borde nog repetera lite matte.
 
// I'm still on my Easter holiday but the library in uni opened today so I went there to do some research on my dissertation and to print some pages of my book. Sat there for a few hours until the firealarm went off and I decided to walk home where I continued my studies. I've also realised I have the Swedish Scholastic Aptitude Test in about ten days so I better rehears some math.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress