Onsdag 24 Februari
 
Dagarna går så långsamt och varje dag ser likadan ut: vaknar åtta, plugg på dagen och jobb på kvällen. Jag har bara jobbat i snart två veckor men det känns som en evighet. Ibland vill jag säga upp mig, ibland finns orken att fortsätta jobba. Lever just nu för helgerna. Team ledaren på jobbet hatar jag mer än jag hatat någon förr - och han är anledningen till att jag vill sluta. Det är inte meningen att man ska ligga och gråta för att man måste vara i samma lokaler som honom. Dock är arbetet i sig inte så farligt och ju mer jag lär mig ju bekvämare i uppgifterna är jag, och mina andra kollegor är trevliga. 
 
Idag tog jag sovmorgon. Vaknade åtta, åt frukost, somnade om och vaknade elva efter några konstiga drömmar. Hade planer på att gymma, men jag orkar helt enkelt inte. Jag tänkte inte plugga idag, men jag kanske blir rastlös och känner att jag måste. Vi får se. Nu längtar jag vill fredag för då är jag ledig och ska träffa Rana och sedan gå ut med Emily på kvällen.
 
//Time is going too slow and I'm debating whether I should quit my job. Now I'm just living for the weekends and I'm looking forward to Friday when I'll meet Rana and then Emily.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress