Brunch med flatmates
 
Idag vid tio möttes jag, Léa, Marta och Malika upp i köket för att fixa brunch. Jag gjorde pannkakor, Marta ägg och bacon, Léa frukt och juice och Malika nybakat bröd och cheese rolls. Så himla gott och trevligt. Vi satt där till tolv då jag hade skypemöte med pappa angående min avhandling. Sedan körde jag crosstrainer en timme på gymmet och snart ska jag gå till jobbet igen. Dags för en ny vecka på sushirestaurang. 
 
//Today my flatmates and I had brunch. I made pancakes, Marta eggs and bacon, Léa fruit and juice and Malika made home made bread and cheese rolls. At 12 I had a skype meeting with my dad about my dissertation and then I went to the gym for an hour. Soon I'll head to my job for a new week at the sushi restaurant.
Bambi

OMG det där såg ju helt underbart ut :D

Snubblade förresten in här av en händelse så om jag tyå kommenterar ett asgammal inlägg så är det för att jag läser igenom lite. ^^ En heads up liksom.

Svar: Hahah okej, välkommen hit i alla fall :))
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress