Skor som jag vill ha
 
Jag har aldrig ägt så många skor, och förr har det aldrig varit ett problem för jag har haft mina converse eller vinterskor till allt. Nu är mina vinterskor från 2010 slut, vilket betyder att jag måste skaffa nya. Jag har heller inga platta smart shoes, vilket betyder att när jag ska gå till finare ställen måste jag ha mina svarta högklackade boots. Jag äger inte heller ett par mörka sneakers, alla är vita, vilket inte är så bra i dåligt väder. Man behöver inte en samlig på 20 skor, men att ha ett par av varje sort känns ändå rätt bra.
 
Har nu browsat internet och hittat dessa fina skor. Vill ha alla men får nog nöja mig med två par: vinterskor och ett par mörka smart shoes. Alla kommer från Office förutom det sista paret som kommer från Schuh.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress