Mars genom instagram
 
Äntligen April säger jag bara! Det firar vi med en tillbakablick på mars genom instagram. // I början av mars jobbade jag fortfarande på Wasabi och fick med mig gratis sushi hem varje dag vilket blev lunch dagen efter. // En solig fredag när jag var ledig åkte jag till Sloane Square och tittade på utsällningen Champagne Life på Saatchi.
 
 
Sa upp mig och jobbade min sista dag och bussen hem var sen så promenerade till Shoreditch town hall mitt i natten. // Malika var först ut med att laga maroccanskt, så det blev vår middag en kväll.
 
 
Uppdaterade min selfiesamling och tycker själv att mitt selfie game börjar bli något. // Efter många kalla och regninga dagar sprack molnen upp och det blev sol och varmt. Tog då en tur längs floden till Embankment Gardens.
 
 
Pluggade flitigt hemma i sängen. // Gick och åt mat på E Pellicci i Bethnal Green.
 
 
Tisdag före påsklovet hade vi Easter Bunny Show och jag satte upp mina utprintade bilder. // Drack kaffe hemma en solig dag.
 
 
Ännu en varm dag och jag tog en promenad och fotade blommor som börjar komma fram. // Tog ännu en selfie med mina brillor för why not.
 
 
Under påsklovet var halva lägenheten borta så jag och Malika åt mexikanskt en onsdagskväll. // Ännu en solig dag åt jag lunch med Lucia på the Japanese Canteen, så himla gott.
 
 
Hade tråkigt så jag målade. // Den näst sista dagen i mars vaknade jag upp lagom till soluppgången och tog en fin bild på den med kranen som verkligen symboliserar London.
 
// What I've been up to throughout March according to instagram.
ISA

du i brillorna = asball :)

Svar: Åh tack! :D
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress