Mitt nya rum
Jag lovade ett inlägg om mitt nya rum så här har ni. Ber om ursäkt för sämsta redigeringen på bild ett. Var tvungen att sätta ihop flera bilder för att få en bra vy. Och jag har inte tid nu på morgonen att få den perfekt.
 
 
Såhär ser rummet ut från hörnet vid fönstret.
 
 
Mitt skrivbord där jag har allt jag behöver. Införskaffade även en fruktskål vilket jag älskar. Eller jag tog en av mina talrikar från köket och lade frukt i.
 
 
På mitt nattuksbord har jag min ipad mini som jag läser från på kvällar, glasögon, nattlampa (köpte igår) och klockan.
 
 
Min lilla och älskade garderob. Har fått plats med allt, inklusive skor längst ner.
 
 
I mitt fönster har jag en blomma och ni kan även se vad jag har för utsikt från stolen vid skrivbordet.
 
 
Kanske borde haft denna bilden först, men såhär ser det ut när man kommer in alternativt lämnar mitt rum.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress