29 september
Idag var den jobbigaste dagen i London so far. Började dagen med att gå till Fresher's fair i skolan där jag plockade på mig massa broschyrer och gratisprylar och signade upp på grejer. Tog sedan en kaffe på Costa då det är international coffee day idag. Vid ett-tiden hade jag möte på banken för att öppna konto, det gick sådär. Jag ska återkomma när jag har ett giltligt proof of address, vilket jag hoppas att jag nu har. Efter det gick jag hem där jag halvtaskigt fyllde i blanketter jag fått från banken, mailade min svenska bank, bokade en biljett till en fest på fredag, ringde om att boka in ett möte för national insurance number och googlade sedan cv och jobbansökningar. Förfärligt, så det hela slutade otrevligt. Nu har jag bestämt mig för att inte ens söka jobb förrän jag kommer tillbaka från Malta.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress