I Stockholm
 
Kom hem till Stockholm förra onsdagen och har jobbat non-stop. Skulle egentligen ha helgen ledig men så fick jag hoppa in för en som inte kunde jobba på lördagen och på söndagen hade vi utbildning. Jobbet tillsammans med att jag har en mattekurs att läsa tar på en. Har nog aldrig sett så trött ut som jag gjort de senaste två veckorna. Mörka ringar under ögonen fast jag sover tillräckligt och konstant ångest. Jag har även koncentrationssvårigheter, vilket gör mattekursen ännu svårare. Mysigt. Sen känner jag mig inte hemma här i Danderyd heller. En känsla av att något inte stämmer. Skoskav i själen.
 
Min första ledighet blir på onsdag. Då ska jag bara vila, hur utråkad jag än blir.
 
 
Halva lägenheten har blivit ett växthus. Vi odlar numera tomater, sallad och andra saker jag har noll koll på.
ISA

åh, ingen mjukstart där inte :/ KRAM! hoppas du landar mer snart..

Svar: tack så mycket! :)
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress