Förmiddagskaffe
 
Förutom vatten så är kaffe min favoritdryck, i dess olika former. Islatte är vad jag tycker är bäst på sommaren så har börjat köra på det varje förmiddag nu. Ett halvt glas bryggkaffe, ett halvt glas mandelmjölk och ingen islatte är fullständig utan massor med isbitar.
 
I onsdags, under min lediga dag, cyklade jag in till stan och gick runt i mitt underbara Stockholm. Gick förbi American Apparel där jag provade kjolar. Har letat efter snygga kjolar i evigheter och AAs satt perfekt. Köpte ingen då men ska göra det i framtiden. Tog även en tur till vattnet med en vattemelonmojitolemonad från Waynes (smaka den, supergod!) där jag satte mig ner och njöt innan jag cyklade hem igen.
 
Efter jobbet idag får jag ledigt hela helgen. Ikväll blir jag upphämtad på badet när jag slutar och sedan drar vi direkt till stugan i Dalarna. Där stannar vi till lördag eftermiddag innan vi åker hem till Stockholm igen. På kvällen blir det utgång med Anna och Matilda, mina party girls!
 
ɑ n n i k ɑ

Mums!

Svar: verkligen!
Anna

ISA

den där kaffen såg ju himla perf ut! <3 och mysig dag du verkar haft här i fina staden! kram

Svar: kaffe <3 hahah
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress