Söndag 16 augusti
Jag uppdaterar inte riktigt i kronologisk ordning. De första inläggen var med bilderna jag tog med systemkameran. Den kameran tog jag inte med varje dag utan ibland hängde bara mobilen med. Så här kan ni se vad jag och mina vänner hittade på under söndagen, endast tagna med mobilen.
 
 
Vi började dagen klockan två med att spela Laserdome. Det var jag, Gilda och Sofia. Vi hade så roligt och jag ser fram emot att spela det igen inom en snar framtid!
 
 
Efter LD vad vi svettiga, törstiga och utmattade. Jag gick in i någon slags mental koma och vaknade inte till liv förrän vi gått in i kalla femmanhuset i Nordstan där jag köpte islatte.
 
 
Jag och Gilda begav oss sen till Avenyn och Götaplatsen där RixFm-festival höll igång. Fick se flera artister men bäst tyckte jag nog ändå Zara Larsson var!
 
 
Efter det var det dags för middag och vi gick till Sushi Mamaya där jag tog dumplings och Gilda en bibimbap. Så gott. Min favoritrestaurang i Göteborg.
 
 
Eftermiddagen gick vi till The Barn vid stora teatern där även Sofia slöt upp. Jag tog något mousserande och de andra varsin drink.
 
 
Satt där ett tag tills det blev sent och vi tyckte att det var lagom att bege sig hemåt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress