Ändring
Jag har ändrat lite på bloggen, som storleken på bilderna i inläggen. Vilket betyder att allt från nu och tillbaka i tiden kommer se hemskt ut, men så får det bli. 700 px är lite för lite, jag driver ändå en fotoblogg där det är bilderna som är i fokus. Därför har jag nu ändrat till 800 px och det känns lite bättre.
 
Får se om jag ändrar lite andra saker också inom den närmsta framtiden. Jag är lite sugen på att byta ut min header till något mer höstigt då jag haft den nuvarande i ett år (vilket i och för sig är visar hur nöjd jag har varit med min header). Dock får det ske i sinom tid.
 
// Som ni ser blev det en ny header. Hittade den när jag gick igenom massor av mina bilder på min externa hårddisk. En riktigt vintrig en. Den får symbolisera min kärlek till snön och kylan som förhoppningvis kommer senare i år. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress