18 augusti: sista dagen i Göteborg
 
Tisdagen var min sista dag och den började med frukost på Le Pain Francais med Gilda och Maja och Eugen. Frukosterbjudandet missade vi precis med jag tog en kaffe och en supergod croissant med mandlar och choklad.
 
 
Efter frukosten gick vi runt på stan lite, snackade och satt på en trappa vid ån ett tag.
 
 
När klockan slog ett mötte jag upp min farmor och min faster för att äta lunch och vara med dem resten av dagen. Vi gick till en asiatisk buffé nära Brunnsparken. Det är samma ställe som vi gått till nästan varje gång, men nu har de frächat upp det och byggt ut deras buffé. 
 
 
Vid 20:30 rullade mitt tåg ut från Göteborgs Centralstation och resan var slut för den här gången. En riktigt lyckad Göteborgsresa, precis som alltid.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress