Första advent
 
Som jag längtat efter den här dagen! Nu är det jul på riktigt och jag kan dricka glögg och lyssna på julmusik varje dag utan att någon klagar. En person som bor mittemot har julpyntat som tusan, vilket är riktigt trevligt, och vi har en minijulgran i köket (som förövrigt har blivit vårt vardagsrum då vi sitter i soffan och hänger typ hela tiden).
 
Nu har jag gjort min astronomitenta. Det tog två timmar och 40 minuter och nu är det freedom. Får reda på resultatet den sjuttonde december. Dagen innan jag åker hem till Sverige.
Nasha

Du är duktigare på att fira första advent än vad jag har varit, trots att du bor utomlands. Bra jobbat! :)

Svar: Tack hahah! Jag är sååå taggad på jul och Sverige så varenda litet firande kör jag på! :)
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress