Saker jag ska göra i år: check
Jag skrev ett inlägg den sjätte februari i år med saker jag ville uppnå för det här året. Det är bara den 25 september men jag har redan uppnått allt.
  • Jag kom in på ett universitet och ska läsa Fine Art Photography i tre år.
  • Jag tog studenten.
  • Jag har flyttat hemifrån.
  • Jag hade ett bra sommarjobb och tjänade in precis så mycket pengar jag behövde.
  • Och jag åkte till London.
Tre av dessa saker hör ihop, vilket gör det hela ännu mer spännande!
 
I morse vaknade jag rätt sent, halv 9, och gjorde äntligen äggmacka med kalles kaviar. Där i köket satt en till flatmate (träffat 3 nu) och han var mer pratglad än de två andra jag träffat. Han är tydligen en tredjeårselev. Skypade med pappa på förmiddagen och vid lunch gick jag för att köpa citroner och havregryn. Mötte en fjärde flatmate i dörren. Kom hem med citroner och teér... jag som var så sugen på havregrynsgröt till frukost i morgon. Nu har jag ätit nudlar till lunch, druckit te och upptäckt att mitt mjölkpaket läckt. Ska duscha om ett tag för att sedan prata med familjen på skype.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress