Clementines
 
Fortfarande sjuk, men mår bättre. Så idag gick jag och handlade lite gott. Kom bland annat hem med denna låda med clementiner. Hoppas de är goda. Men nu slipper jag i alla fall gå utanför huset på ett par dagar. Köpte även en supergod juice. Apelsin och hallon från Tropicana. Den ska jag köpa igen, även fast den var dyr. Jag har fått för mig att vattnet här gör mig sjuk (vilken kanske är sant, är ingen vetenskapsman) så jag kom även hem med en stor flaska vatten. Upp till bevis om det gör någon skillnad (förutom att det smakar bättre).
 
När jag blir frisk ska jag ta tag i träningen på riktigt. Det är lite för kallt för mig att träna ute egentligen, men äsch. Det är faktiskt mellan 5-10 grader om dagarna. Dock måste jag förbi en sportaffär och köpa en jacka först. Blir lite kallt att springa med linne.
felicia

så gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress