Mars på Instagram
Mars började i lov vilket betydde längd VM på SVT. God frukost och svenska framgångar härjade. Johan Olsson åkte till sig ett guld på femmilen i Italien samtidigt som jag satt i bilen på väg till Orsa. Där blev det snowboardåkning blandat med längdskidåkning varje dag i en vecka. Det bar hem och Vinterstudion sa tack och hej för säsongen. Jag bakade kakor och när vi trodde våren kommit så fick vi en snöstorm på köpet. Livet var skit så jag tog ett bad och åt nyttig lunch. Den 26 mars var det dags för studentskiva och jag klädde ut mig till längdskidåkare. Livet ser lite roligare ut och nu ser det ut som om våren är på väg för jag hittade jordgubbar i affären som faktiskt var riktigt goda.
Becca

Whop whop! håller tummarna för våren nurå!!

Svar: Japp!!
Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress