Saker jag ska göra i år
 
Jag tänkte göra en lista med saker som jag vill göra i år och sedan i slutet av året kan jag titta tillbaka och se vad jag kan kryssa av!   
______________
 
 
1. Komma in på ett bra universitet. Det största och allra viktigaste för mig. Först och främst vill jag komma in på universitetet I Göteborg där jag ska läsa fotografi.
 
2. Ta studenten. Om inte något otroligt händer så kommer jag med säkerhet ta studenten den femte juni i år!
 
3. Flytta hemifrån. Jag kommer flytta i år. Helt sjukt! Så länge jag kommer in på ett universitet så att säga. Om jag inte har något att göra eller om jag stannar kvar i Stockholm så kommer jag bo kvar.
 
 
 
4. Ha ett bra sommarjobb. Utan sommarjobb inga pengar och jag vill verkligen ha en bra start på hösten och dra utomlands. Jag har sökt några ställen och ska söka fler, men oddsen är på min sida. Jag har tidigare sökt två sommarjobb i mitt liv och jag har fått båda.
 
5. Åka till London. Jag har som mål att åka till London i år med någon kompis. Preliminärt så kommer jag åka i slutet av sommaren.
 
 
Detta är alltså några av de stora sakerna jag vill hitta på i år. Listan kommer nog att fyllas på men de här sakerna är vad jag kan komma på på rak arm.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress