Today is awesome
Imorgon blir det världens bästa aprilskämt. Säger inget mer xD

Idag hade jag muntlig engelska nationella. Var så otroligt nervös, men jag klarade mig igenom det och fick för någon timme sedan reda på att jag fick MVG- på det. Har bara fått MVG (-) på en annan muntlig sak i engelskan och det var en bokredovisning i nian. Jag är alltså så himla glad!

I de olika delarna av nationella har det alltid varit muntligt som jag varit sämst på så det är riktigt skönt att jag fick MVG på det. Den skriftliga delen kommer jag få MVG på för jag har inte fått något annat än det under hela ettan.
gil

jag tänker ringa min mamma imrgon xD och lura henne (har en skit bra!!!)

det var så att jag egentligen har utvecklingsamtal imorn, och mamma var jätte rädd över att hon sa det så sent till mig att det inte skulle gå flytta fram det, men nu har det flyttats fram en vecka, så imorgon ska jag ringa henne och säga att min lärare blev skit sur på mig, och lite mer saker XD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress