Lista för 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gjorde en riktig kortfilm.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

I didn't have any.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
...Danmark...

6. Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012?

Att åka utomlands.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid minnas, och varför?
Den 8 april då jag hittade Gud.

8. Vad var din största framgång i år?
Fick MVG i alla ämnen utan två.

9. Största misstaget?
Don't remember.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har vart sjuk några gånger ja.

11. Bästa köpet?
Resterande Stargate säsonger. Nu har jag alla.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Min kompaktkamera för 4500 kronor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi bestämde oss för att åka till Ner York 2012.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?

Massor med Super Junior och U-Kisslåtar.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen hemma.

19. Blev du kär i år?
Nope (When will I fall in love? D: lol)
20. Favoritprogram på TV?
Stargate 8D

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej.

22. Bästa boken du läste i år?

Du äger!

23. Största musikaliska upptäckten?

Super Junior, U-Kiss, SHINee, Infinite, Big Bang, 2NE1, MBLAQ, DBSK, SS501, MYNAME.. listan kan bli lång.

24. Något du önskade dig och fick?

Jag fick allt jag önskade mig.

25. Något du önskade dig men inte fick?

I got everything I wanted.

26. Årets bästa film?

The Smurfs, Harry Potter ♥

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt säkert sushi.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om mina vänner från Göteborg bodde i Sthlm.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Skjortor, blått.

30. Vad fick dig att må bra?
Jesus.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
OMG GIVE ME SOOHYUN!

32. Vem saknade du?
Göteborgmänniskorna.
33. De bästa nya människorna du träffade?
Hmm, de från kyrkan.

34. Citera en sångtext som summerar ditt år:
Sesangi deungeul doryeo nal moreun chae handedo (Hiding myself from the world knowing nothing)
Somebody take me away
Somebody take me away
Somebody take me away
Cause I can't take this pain.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress