Nu åker jag
Sitter på tåget, jag har datorn men inget internet så detta blir första gången som jag använder den nya funktionen tidsinställning. Super att de har fixat det, annars blir det inte bloggning förrän tidigast ikväll. I värsta fall blir det inte förrän imorgon. När jag kommer fram är det några timmar bara tills festen börjar och jag hoppas att alla klär ut sig. Det hade varit så kul om alla klär ut sig till något för då hade det blivit roligare bilder!

I guess att jag får sysselsätta mig med min engelskabok nu på tåget. Den verkar rätt bra än så länge.

En låt jag tyckte passa, ingen aning om vad låten handlar om förutom att hon sjunger Goodbye så lyssna på det. Lite överdrivet att jag lägger in en låt, haha, men det blir mer effekt då!


Say Hello To Goodbye - Shontelle
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress