Bloggpaus ett tag, troligtvis hela lovet
Hmm, funderar på att skippa bloggen under lovet. Blir seriöst deprimerad av att blogga. Vet inte varför men jag tar ett uppehåll tills jag gillar att göra det igen. Troligtvis när jag kommer hem till Stockholm, nästa lördag. Sen får jag se. Btw det är dimmit och mörkt här i Göteborg. Jag fattar inte varför folk vill bo här under vinterhalvåret.
smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

Jennifer M.F

Hej! Jag har en fråga på min blogg som jag gärna vill ha så mycket svar och åsikter på som möjligt. Även om du inte brukar läsa MIN blogg så är det ju kul att veta vad du tycker om att se på en blogg.



Ha det bra! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress