Ilovethiscountry
Jag saknar Sydafrika. Så jäkla mycket. Som om man saknar en person riktigt mycket.
Jag älskade att vara där. Det kändes så fantastiskt att få åka på en så lång resa och när vi väl var där hade jag en underbar tid. Vi hade aldrig varit på en så lång resa förr men varje minut tog jag in.
Alla borde få åka till Sydafrika och bara känna i lugnet och den härliga stämningen där. Folk är så mycket trevligare och så gästvänliga. Vi Svenskar är så rädda för att vara snälla. Man tänker "Han är inte snäll mot mig, varför ska jag vara snäll mot honom då?" och den andra personen tänker på samma sätt.
Jag längtar verkligen tillbaka och jag älskar Sydafrika. Jag kan säga det, jag älskar SA. Jag älskar inte Sverige. Jag tycker om Sverige. Det är annorlunda. I Sverige kan jag bo, men i Sydafika vill jag leva.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress