The trip to Skåne and Göteborg
Yes, imorgon drar vi söder ut. Vid klockan *trumvirvel* 7:45! That's not going to happen! (Jag använde exakt den meningen när jag hörde det för första gången). Jag lovar att vi inte kommer åka den tiden. Tror vi bara lyckts åka den tiden som vi sagt en gång, och det var när vi skulle till flygplatsen förra året (resan till Sydafrika).

I alla fall, imorgon blir det inget internet. I övermorgon blir det kanske internet. I överövermorgon blir det inte internet, men efter det blir det kanske internet. Och den första januari ska jag logga in på facebook igen! Jag har saknat det lite, men bara lite, och jag kommer bara kolla facebook max två-tre gånger i veckan (okej jag vet att det kommer att bli mer, men inte mer än en gång per dag. Där tar det helt STOPP).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress