Knysna
Nu har vi kommit fram till Knysna. Det ar typ Sydafrikas Bastad. Faktsikt gillar jag Bastad battre, men det ar anda skont att vara har istallet for dar. xD Det ar sjukt varmt ute sa det ar skont att sitta har inne nu dar det ar svalt. Men vid havet sa blaser det sa dar ar det kallt.
Har i Knysna ska vi vara i tva natter. Sa har ar vi pa nyarsafton och vi har en grymt bra utsikt over vattnet och himlen sa jag hoppas pa att jag ska kunna ta nagra bra bilder.
Det ar faktiskt sjukt strorande att inte ha de tre sista bokstaverna i alfabetet. Visst jag kan fixa sa det men att kopiera och andra ar annu mer jobbigt. Det far allsta bli sahar. Lite cp men whatever.

Efter Knysna aker vi till ett stalle dar vi ska ga pa safari i tva dagar. Det ska bli sjukt spannande. Det ar det som jag har langtat till mest pa denna resan. Da ska jag verkligen fota alla djur. Sa ni som ville se djur kommer inte bli missnojda. Jag har faktist redan fotat nagra djur men det ar inga sadana safari djur.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress