Happy new year!
Idag var kul. Vi åkte och badade i Plettenberg bay, ett superfint ställe med en stor strand. Eftersom det var Indiska oceanen och längre in än förut sa var det rätt sa varmt plus att det var höga vågor så det var jättekul att bada i det. Men nu efteråt känns det som om jag har salt över hela kroppen. Fingrarana och händerna är liksom konstiga och så känner man att man har salt på sig.

Ikväll är det nyar! Så gott nytt år! Hoppas ni får det super där hemma. Mycket snö och sånt.

Förlat att det inte blir så mycket bilder men jag har inte min egen dator och det är där jag har bilderna plus att det är så jakla segt att ladda över bilderna att jag inte orkar. Ni får se när jag kommer hem och nöja er med bara text.

Men Happy New Year så ses vi nästa år!
gilda

happy new year <3

Anonym

Hej, vilken fin blå blogg du har :) Vi har precis startat våran blogg så kika gärna in och kommentera ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress